Pogoji poslovanja
Pogoji poslovanja spletne strani Polona Plešec (polonaplesec.si), nosilec dejavnosti Polona Plešec s.p, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili gospodarske zbornice Slovenije in splošnih kodeksov elektronskega poslovanja.
Spletna platforma omogoča nakup delavnic, programov in drugih izdelkov. Kupec je uporabnik, ki preko spletne strani Polona Plešec (polonaplesec.si) opravi nakup.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
PONUDBA ARTIKLOV
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba osvežuje in spreminja pogosto in hitro.
Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila preko kartic oz. predračuna z nakazilom na TRR.
NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča trenutno naslednje načine plačila:
- z nakazilom na račun nosilca dejavnosti Polona Plešec s.p. (plačilo po predračunu)
- PayPal
- Stripe
- plačilne kartice
V primeru plačila po predračunu se sklicujte na podatke:
Koda namena: GDSV – kupoprodaja blaga in storitev
Namen plačila: Plačilo računa [številka naročila]
Naziv: Polona Plešec s.p
Naslov: Bizantova cesta 25
Kraj: 1215 Medvode
Številka računa: SI56 6100 0002 1241 213
Referenca: SI00 [številka naročila]
Plačilo po predračun je potrebno poravnati v roku 48 ur, v nasprotnem primeru bo vaše naročilo stornirano.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku potrditve naročila s strani ponudnika (v trenutku prejema elektronskega sporočila “Naročilo potrjeno”).
Ponudnik ni davčni zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z objavljenimi možnimi oblikami plačila.
Polona Plešec s.p deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za uporabnike in kupce. V morebitnih sporih si po svojih najboljših močeh prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.
REKLAMACIJE IN VRAČILO BLAGA
V primeru napake s strani ponudnika pri dobavi izdelkov kupcu lahko slednji glede tega kljub temu kontaktira ponudnika, ki bo primer v najkrajšem možnem času rešil v dobro kupca. Kontakt s ponudnikom je v takšnih primerih ključen za uspešno razrešitev nastale situacije.
Tudi v primeru, če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec ali potrošnik kontaktira ponudnika preko enega od objavljenih kontaktov ter v skladu z dogovorom vrne dostavljene izdelke, katere bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi.
Ponudnik krije tudi stroške vračila prvotno dostavljenih izdelkov. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo v neodprti embalaži.
V primeru da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oziroma specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti Polona Plešec s.p v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Polona Plešec s.p ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko preteče 8 dni, odkar je bil izdelek izročen.
Polona Plešec s.p ne odgovarja za morebitne neopazne napake v vsebnosti originalno zaprtega proizvoda.
Potrošnik oziroma kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in Polona Plešec s.p omogočiti, da stvar pregleda.
Potrošnik ali kupec, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek.
GARANCIJA
Če je blago poškodovano, ste upravičeni do zakonsko določenih garancijskih zahtevkov v skladu s slovenskim Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Polona Plešec s.p ne daje nobenih dodatnih jamstev povezanih s poškodbami blaga, razen tistih, ki so zakonsko določene.
PRITOŽBE IN SPORI
Pritožba s strani uporabnika se poda prek e-poštnega naslova info@polonaplesec.si. Ponudnik si bo prizadeval, da se spori rešijo sporazumno.